مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای روستاي سهموجنوبي در اولين روز دهه مبارك فجر
مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای روستاي سهموجنوبي در اولين روز دهه مبارك فجر

.

به گزارش سايت خبري سهموجنوبي

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای خوشنام هشت سال دفاع مقدس روستاي سهموجنوبي با حضور مهندس رضوي بخشدار چاه مبارك ، دبير و اعضاء ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر بخش چاه مبارك ، حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبياء(ص) شهرستان ، مقدسي شهردار چاه مبارك، فرمانده حوزه مقاومت بسيج چاه مبارك ، جمالي رئيس شوراي شهر چاه مبارك ، دهيار وشوراي اسلامي روستاي سهموجنوبي برگزار گرديد .

شرکت کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها ، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ضمن غبارروبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده با آرمان های شهدا ، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)تجدید پیمان کردند .

در ابتدا رضوي بخشدار بخش چاه مبارك ضمن تشكر از مسئولين جهت شركت در اين مراسم و عرض تبريك بمناسبت شروع دهه فجر و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب به حضار اظهار کرد: شهدا از اولیای خاص خدا هستند، چرا که شهادت مختص انسان های مقرب الهی است.

وی افزود: ما باید به جایگاه شهادت و شهیدان حسرت بخوریم، به این سبب که کسانی را که از دست داده ایم بهترین انسان ها بوده اند.

رضوي: هیچ گاه نباید از شهدا غافل شد و باید در کنار مزار آن ها حضور پیدا کرد، به این دلیل که حضور در کنار این مردان بزرگ سبب ایجاد حس عزت و غرور آفرینی در بین ما می شود.

این نماينده عالي دولت در بخش در پایان گفت: امروز به برکت خون شهدا هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است که در آسایش کامل زندگی می کنیم و باید قدر این آسایش را که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده است، بدانیم و نگذاریم این خون ها پايمال شود.